Πέμπτη, 1 Ιουλίου 2010

παραπλανητική διαφήμιση



Χαμός με τη συγκριτική διαφήμιση των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας. Να δούμε ποιοι θα είναι οι επόμενοι που θα ακολουθήσουν στον άγριο πόλεμο. Ήδη είναι πόλεμος και χωρίς αυτού του τύπου τη διαφήμιση. Τα νεύρα μας έχουν γίνει κορδέλες από το βομβαρδισμών των διαφημίσεων. Κι εκείνοι έχουν ολόκληρους στρατούς από τρελαμένους που η ζωή τους είναι χειρότερη κόλαση ακόμα κι από εκείνη που είδαμε στο ο «διάβολος φορούσε Πράντα»!

Ένας ανελέητος καθημερινός βομβαρδισμός ( γεμάτος , μεταξύ άλλων, από παραπλανητικά στοιχεία, θρασύτατα πλασαρίσματα...

με ελάχιστη η μηδενική αλήθεια, κάθε είδους) που στόχος φυσικά είναι ο πολίτης ο οποίος άλλωστε φτιάχτηκε γι΄αυτό το λόγο. Για να είναι καταναλωτής και όχι πολίτης. Ο πολίτης που εδώ και πάρα πολύ καιρό έχει πάψει να καταλαβαίνει τι του χρειάζεται τελικά σ΄αυτή τη ζωή και τι όχι. Ο πολίτης που περιμένει σαν το χάνο να του υποδείξουν τι να φάει, πως να ντυθεί, πως να συμπεριφέρεται στα παιδιά του, πως να ..... τη γυναίκα του! Δεν μπορεί να κάνει κάτι διαφορετικό γιατί δεν υπάρχει η δυνατότητα.

Όλα είναι προϊόντα. Τα πάντα. Κάτι που δεν είναι προϊόν δεν υπάρχει παρά μόνο σαν μια ασαφή εικόνα στο μυαλό κάποιου που δεν ενδιαφέρει κανέναν άλλον εκτός από τον ίδιο. Ακόμα και τα βασικά συναισθήματα όπως π.χ. έρωτας έχουν συγκεκριμένα κλισέ πλέον. Τι να φοράς για να γίνεις ερωτεύσιμος, τι φαί είναι αφροδισιακό, ποια είναι η καλύτερη μάρκα προφυλακτικού όταν φτάσεις στη ποθητή κατάληξη, τι δωράκι να της κάνεις μετά, τι ποτό ταιριάζει για να το γιορτάσετε, τι άρωμα θα της μείνει στη μύτη της να σε θυμάται για πάντα!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου