Πέμπτη, 6 Μαΐου 2010

ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

MARKETING
Ένα marketing plan είναι απαραίτητο για κάθε επιχείρηση που θέλει να προβάλει τα προϊόντα/υπηρεσίες της σωστά και αποτελεσματικά. Η δημιουργία του marketing plan είναι μεν μια χρονοβόρα διαδικασία αλλά αξίζει πραγματικά τον κόπο γιατί θα σας "γλιτώσει" πολύ χρόνο στο μέλλον. Το marketing plan θα σας βοηθήσει να δείτε καθαρά που "βαδίζει" η επιχείρησή σας αλλά και τι ακριβώς θέλετε να πετύχετε κατά την διάρκεια της πορείας αυτής.
...ΕΠΙΣΗΣ
•Το marketing plan παρουσιάζει με λεπτομέρεια τα σημαντικότερα βήματα που πρέπει να κάνετε για να φτάσει η επιχείρησή σας στο στάδιο που επιθυμείτε. Ένα ακόμα όφελος του marketing plan είναι πως κατά την διάρκεια της δημιουργίας του, σας δίνεται η ευκαιρία να σκεφτείτε πόσο χρόνο θα πάρει να πραγματοποιήσετε το κάθε προσχεδιασμένο "βήμα" καθώς και τι θα σας κοστίσει σε χρήματα, χρόνο και προσπάθεια. Σκεφτείτε πως χωρίς marketing plan δεν θα ξέρετε εάν έχετε φτάσει τους Internet Marketing Strategy.

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΕΝΟΣ MARKETING PLAN
•Αναγνώριση των επιθυμιών και αναγκών των πελατών
•Αύξηση της ζήτησης για τα προσφερόμενα προϊόντα και υπηρεσίες
•Σχεδιασμός νέων προϊόντων που καλύπτουν πλήρως
τις ανάγκες των πελατών
•Αναγνώριση των ανταγωνιστών και αξιοποίηση
του συγκριτικού πλεονεκτήματος
•Αναγνώριση νέων ή δυνητικών πελατών
•Έλεγχος εάν οι εφαρμοζόμενες στρατηγικές
αποδίδουν
τα επιθυμητά αποτελέσματα.
ΔΙΑΓΡΑΜΜΑ

•Η κατάρτιση ενός αποδοτικού Marketing Plan πρέπει να βασίζεται σε πλήρη ανάλυση του εσωτερικού και του εξωτερικού περιβάλλοντος της επιχείρησης και να στοχεύει στη βελτίωση της ανταγωνιστικής θέσης των προϊόντων/υπηρεσιών της εταιρείας με ταυτόχρονη εξασφάλιση της απαιτούμενης κερδοφορίας. Κατά την αρχική του κατάρτιση οφείλει να είναι απλό και κατανοητό, ώστε να υπάρξει εφικτό και αποδεκτό.
•Παράλληλα, κατά την εφαρμογή του, απαιτείται η διαρκής προσαρμογή του στα νέα δεδομένα, τα οποία προκύπτουν στην αγορά, και στις μετρήσεις που γίνονται σε τακτά χρονικά διαστήματα.
•Η εταιρεία μας έχει μακρά εμπειρία στην υποστήριξη της στρατηγικής Marketing των πελατών της και στην κατάρτιση αποτελεσματικών Marketing Plans χρησιμοποιώντας την τελευταία σύγχρονη μεθοδολογία η οποία υποστηρίζεται από την ανάπτυξη των κατάλληλων Διεργασιών Μarketing.
Στο διάγραμμα που ακολουθεί αποτυπώνεται η προτεινόμενη μεθοδολογία της εταιρείας μας για την κατάρτιση ενός Marketing Plan, η οποία αποτελείται από τα ακόλουθα βήματα:












"Παράγετε ό,τι μπορείτε να πουλήσετε, αντί να προσπαθείτε να πουλήσετε ό,τι μπορείτε να παράγετε !..."
•Για να είναι επιτυχής η στρατηγική διεργασία Marketing μιας εταιρείας, η οποία απορρέει από τον μακροπρόθεσμο επιχειρηματικό σχεδιασμό (Business Plan) θα πρέπει να υποστηρίζεται από το κατάλληλο Marketing Plan.
•Ένα καλό Marketing Plan βοηθάει την επιχείρησή να καθορίσει τους στόχους της και να αναπτύξει μία σειρά από δραστηριότητες - Διεργασίες Marketing για να επιτύχει τους στόχους αυτούς.
•Για την παρακολούθηση της εφαρμογής του Marketing Plan χρησιμοποιούμε ειδικούς δείκτες (π.χ. κόστος επένδυσης στο Marketing ανά μονάδα πωλήσεων) που βοηθούν στη συνεχή λήψη διορθωτικών ενεργειών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου