Πέμπτη, 22 Σεπτεμβρίου 2011

Η ΠΟΛΥΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΗ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ

Στο πρόσφατο συνέδριο του περιοδικού Marketing Week σχετικά με το e-Commerce, ο Heikki Haldre, CEO στη Fits.me, ανέφερε ότι το ποσοστό των καταναλωτών που αγοράζουν όταν μπουν σε κάποιο e-commerce site είναι παγκοσμίως αισθητά χαμηλότερο (1-3%), σε σχέση με αυτό εκείνων που επισκέπτονται καταστήματα (8-25%).
Έστω και έτσι, όμως, ακόμα και αν αυτά τα νούμερα δεν αλλάξουν σημαντικά στα επόμενα χρόνια, τα ελληνικά sites δικαιούνται να αισιοδοξούν για το μέλλον.
Και αυτό γιατί, όπως υπενθυμίζει ο Δ. Τριτάρης, «η Ελλάδα από τη μια έχει από τους υψηλότερους ρυθμούς ανάπτυξης ευρυζωνικότητας στον κόσμο και από την άλλη, το ποσοστό διείσδυσης του Ιnternet είναι από τα χαμηλότερα. Σε μια τέτοια αγορά, η πορεία του ηλεκτρονικού εμπορίου μόνο ανοδική μπορεί να είναι στο μέλλον». Πόσο ανοδική;
Ο Π. Γκεζερλής εκτιμά ότι «η αγορά θα αυξηθεί με πολύ γρήγορους ρυθμούς που θα ξεπεράσουν ακόμα και το 100% σε ετήσια βάση. Θα δούμε πολλά e-shops να διαφημίζονται και στην Τηλεόραση, οπότε γενικά η πίτα θα μεγαλώσει και θα έχει χώρο για πολλούς παίχτες».
Έγκειται, λοιπόν, στο… mouse των εγχώριων ηλεκτρονικών καταστημάτων να επωφεληθούν των ευνοϊκών συγκυριών και να εδραιωθούν ως ένας από τους πλέον αναπτυσσόμενους κλάδους της ελληνικής οικονομίας.
Μόνο που, όπως επισημαίνει η Ζ. Μαυροειδή, «η ανάπτυξη του κλάδου που αναμένεται να ακολουθήσει, θα πρέπει να βρει τις εταιρείες έτοιμες να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις ενός ευρέως φάσματος, πολύμορφου καταναλωτικού κοινού με διαφορετικές δυνατότητες, προσδοκίες και απαιτήσεις».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου