Παρασκευή, 9 Ιουλίου 2010

Η "εκτόξευση" του ηλεκτρονικού εμπορίου και ο ρόλος των ΜΜΕ


Όταν το 2000 πολλές από τις εταιρίες που δραστηριοποιούνταν στο χώρο του Διαδικτύου και του η-επιχειρείν κατέρρευσαν οικονομικά, καθώς οι υπερβολικά αισιόδοξες προβλέψεις για την εξέλιξη του Μέσου διαψεύσθηκαν (κάποιοι μιλούσαν για όγκο συναλλαγών στο ηλεκτρονικό εμπόριο που θα έφθανε τα 100 δισεκατομμύρια δολάρια), πολλοί υπέθεσαν ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο θα ανέκαμπτε έπειτα από πάρα πολλά χρόνια και πως πολύ δύσκολα θα αποτελούσε αξιόπιστο και προσοδοφόρο εργαλείο στα χέρια των επιχειρήσεων. Η εξέλιξη της αγοράς όμως ήλθε να ανατρέψει αυτή τη φορά τις απαισιόδοξες προβλέψεις. Μεγάλα τμήματα της παγκόσμιας οικονομίας και συναλλαγές αξίας δεκάδων δισεκατομμυρίων δολαρίων ήδη διεξάγονται online, σε όλο τον κόσμο, ενώ ο ρυθμός ανόδου του τζίρου του ηλεκτρονικού εμπορίου αλλά και της διαδικτυακής διαφήμισης παγκοσμίως είναι εντυπωσιακός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου